Hores totals: 18
Lloc de realització de l’activitat: Online – Plataforma Zoom
Calendari: Els dijous 19/09, 3/10, 17/10, 7/11, 21/11 i 12/12.
Horari: 16:30 – 19:30
Objectius:
Identificar les característiques associades al TEA d´alt funcionament.
Comprendre les necessitats i les principals àrees d´intervenció en alumnat TEA.
Dotar als participants de les eines necessàries que afavoreixin l´adaptació i la
inclusió de l´alumnat amb TEA alt funcionament.
Adquirir les eines necessàries per posar en marxa un pla de intervenció en regulació
emocional per l’alumnat amb TEA, afavorir el seu benestar emocional i prevenir els
problemes conductuals.
Conèixer el model TEACCH per millorar la inclusió de l´alumnat TEA.
Continguts:
Introducció: TEA alt funcionament. Principis bàsics d´intervenció en TEA.
Adaptacions metodologies clau per afavorir la regulació emocional i l´aprenentatge.
Model TEACCH i l’ensenyament estructurat.
Intervenció en regulació emocional amb l’alumnat i dins els centres escolars.
El treball amb les famílies. La comunicació família – centre educatiu.
Formadors:
Mar Ferre Aguilera – Psicòloga coordinadora AIF
Cost: 30 euros
*Pago d’inscripció mitjançant transferència al compte ES05 2056 0015 6010 0179 6125.
Enviar justificant al correu: administracion@aif.org.es