Regulació emocional en el TEA

Curs escolar: 2022/2023
Línia estratègica: Pla 20-24 1 Metod2ologies i avaluació competencials i inclusives
Modalitat: Activitat puntual de formació
Àmbit: Autonòmic
Àrea: Atenció a la diversitat
Forma de participació: A distància, online
Hores totals: 8
Cost: 20 euros
Calendari i horari: Divendres 11 i 18 novembre, 16 – 20 h

Objectius:

  • Conèixer les característiques generals de l´alumnat TEA i en particular les
    relacionades amb la regulació emocional.
  • Conèixer el model d’intervenció SCERTS i les característiques mes importants respecte
    a la regulació emocional.
  • Adquirir les eines necessàries per posar en marxa un pla de intervenció en regulació
    emocional per l’alumnat amb TEA, afavorir el seu benestar emocional i prevenir els
    problemes conductuals.

Continguts:

  • Introducció: Característiques del alumnat TEA i la regulació emocional.
  • Model SCERTS i la regulació emocional.
  • Intervenció en regulació emocional amb l’alumnat i dins els centres escolars.

Formadors:

María del Mar Ferre Aguilera
Psicòloga especialista en intervenció amb persones TEA. Coordinadora Associació Asperger Eivissa i Formentera.

Enllaç per realitzar la inscripció

Pago d’inscripció mitjançant:

  • Transferència al compte ES05 2056 0015 6010 0179 6125
  • Bizum donativu amb el codi 02335

Envia el justificant al correu: administracion@aif.org.es