Curs escolar: 2022/2023
Línia estratègica: Pla 20-24 1 Metod2ologies i avaluació competencials i inclusives
Modalitat: Activitat puntual de formació
Àmbit: Autonòmic
Àrea: Atenció a la diversitat
Forma de participació: A distància, online
Hores totals: 8
Cost: 20 euros
Calendari i horari: Divendres 11 i 18 novembre, 16 – 20 h
Objectius:
- Conèixer les característiques generals de l´alumnat TEA i en particular les
relacionades amb la regulació emocional. - Conèixer el model d’intervenció SCERTS i les característiques mes importants respecte
a la regulació emocional. - Adquirir les eines necessàries per posar en marxa un pla de intervenció en regulació
emocional per l’alumnat amb TEA, afavorir el seu benestar emocional i prevenir els
problemes conductuals.
Continguts:
- Introducció: Característiques del alumnat TEA i la regulació emocional.
- Model SCERTS i la regulació emocional.
- Intervenció en regulació emocional amb l’alumnat i dins els centres escolars.
Formadors:
María del Mar Ferre Aguilera
Psicòloga especialista en intervenció amb persones TEA. Coordinadora Associació Asperger Eivissa i Formentera.
Enllaç per realitzar la inscripció
Pago d’inscripció mitjançant:
- Transferència al compte ES05 2056 0015 6010 0179 6125
- Bizum donativu amb el codi 02335
Envia el justificant al correu: administracion@aif.org.es